woensdag 29 augustus 2018

Kringloopdrempel

Ik heb het echt ontdekt en durf ook steeds meer. Het was een psychologische zelf gemaakte drempel waar ik over heen moest stappen. Ik was weer eens in de kringloop, even lekker rondneuzen. Er was een behoorlijk partij spijkerbroeken aanwezig en ik stond daar eens heerlijk rond te snuffelen. Ohh, wat een mooie spijkerbroek met heel subtiel een bloemmotief aan de zijkant, even passen,verhip hij past. Huppakee, meenemen. Het leek wel alsof hij helemaal nieuw was, zo mooi is de broek.

Na nog eens een kijkronde in de gehele kringloopzaak maar weer terug gegaan naar de spijkerbroeken, ik vond nog een mooie capri broek, het bleek er een te zijn van Tommy Hilfiger en warempel ook die paste. Ik had dus 2 mooie broeken gescoord en was nog geen 10 euro kwijt. Heerlijk toch, ook nog eentje die ik direct aan kon doen ivm met het mooie weer. (wel eerst even wassen natuurlijk)

Ik heb hem nu al een paar dagen aangehad en de driekwart broek is perfect. De lange broek eveneens, beide zitten heerlijk en zien er goed uit. Voortaan zal ik dus elke keer even kijken of er nog iets moois tussen zit. Deze dame heeft de kringloop echt ontdekt.


1 opmerking:

  1. Wat fijn! Ik heb zelf helaas extra lengtematen nodig, dus kan vaak niks vinden bij de kringloop. Als ik een gangbare maat had, zou ik het wel weten haha :D

    BeantwoordenVerwijderen