donderdag 12 februari 2015

Dubbele beglazing

Vorige week dinsdagavond werd ik rond 18.00 gebeld door het bedrijf dat de dubbele beglazing zou leveren, hij had een afspraak die niet doorging of het uitkwam dat hij de volgende dag al kwam.

Natuurlijk kwam dat helemaal goed uit, hoe eerder hoe beter. Dat scheelt stookkosten. (hoop ik)

Om ongeveer tien uur stond de beste man aan de deur, precies op afgesproken tijd, daar hou ik van. Hij ging snel aan de slag en ongeveer twee uur later had ik dubbele beglazing in mijn keukentje. Ik vond dat hij het goed had gedaan, alles was ook netjes opgeruimd, geen rare dingen dus met andere woorden die mag de volgende keer ook de slaapkamer ramen voorzien van dubbele beglazing. (eerst weer even sparen)

Ik had hem gezegd dat er hopelijk dit jaar nog een keer contact met hem zou worden gezocht om de slaapkamer ramen te vervangen voor eveneens dubbele beglazing. Hij grijnsde erbij toen hij meldde dat hij daarom zo netjes werkte zodat hij nog eens terug mocht komen. Het bedrijf is een eenmanszaak dus goede mond tot mond reclame is altijd welkom. 

Ik heb een risico genomen door hem in te huren, ik had bij diverse bedrijven offertes aangevraagd en hij was de goedkoopste, soms is goedkoop duurkoop maar in dit geval tot nu toe dus niet. De prijs van de andere twee waren behoorlijk duurder, de een was meer dan €100,00 duurder en de andere was zelfs meer dan €200,00 duurder. 

Ik wacht nog even af of onze VVE al uitsluitsel (meerjarenplan wordt gemaakt) heeft vwb het vervangen van de voor&achter pui door kunststofkozijnen. Ik besluit daarna of het zin/nut heeft om er toch wat geld tegenaan te gooien om de enkele ramen die ik nog heb zelf laten te vervangen door dubbele beglazing. Als het nou nog 5 jaar duurt voordat we als VVE ea goed kunnen aanpakken dan overweeg ik toch te doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten