zondag 20 oktober 2024

Boodschappen Oktober 2024

 26 September, Boni Supermarkt €40,91 De pindakaas was in de aanbieding en aangezien ik gek ben op pindakaas 2 potten gekocht. Ik heb er ook nog een aantal staan van de vorige keer toen ze in de aanbieding waren. Voorlopig dus genoeg potten pindakaas.

3 Oktober, Boni Supermarkt €34,00 De koffie met een smaakje was in de aanbieding dus wat ingeslagen. 

10 Oktober, Boni Supermarkt €42,70 De diepvriesfruit was in de aanbieding dus ik heb er een aantal gekocht. Ook de blikgroentes waren in de aanbieding. 

17 Oktober, Boni Supermarkt €32,84 Rustig weekje, niet teveel gehaald want ik had net wat kant en klare maaltijden besteld voor de komende weken. Niet heel veel, ik wilde het gewoon eens proberen. Dan hoef ik minder te koken. 

De kant en klare maaltijden waren onderdeel van een proefpakket, 4 maaltijden voor €25. Aangezien ik ook zelf nog steeds kook doe ik daar ongeveer 2 a 3 weken mee. 1 maaltijd per week gemiddeld. Ik heb gekozen voor een pasta maaltijd, een Hollandse maaltijd, nasi en bami goreng. Veilige maaltijden maar ik wilde het eens proberen hoe het smaakt. Ik zal de prijs van dat proefpakket er de volgende maand bij doen dat is wel helemaal eerlijk. 

Totale boodschappen Oktober 2024; €150,45

Geen opmerkingen:

Een reactie posten